woensdag 26 februari 2014

Marie Vinck in adamskostuum onder herfstbladeren in Humo


Actrice Marie Vinck prijkt deze week op de cover van Humo, naakt, bedekt met niets meer dan enkele herfstbladeren. De dochter van actrice Hilde Van Mieghem speelt momenteel in 'De Rodenburgs', maar had ook al rollen in 'Loft', 'Zone Stad' en 'SM-rechter'.

'De bladeren waren nog nat', vertelde Marie Vinck op Studio Brussel over de sexy bloot fotoshoot. 'Plots stond ik daar poedelnaakt, en werden er twee kleine bladeren op mijn borsten gelegd.'

In Humo zegt actrice Marie Vinck dat ze bang was om aan 'Loft' te beginnen. 'Maar goed, ik zal zeker wel sex-appeal hebben? Ik ben er nooit zeker van geweest, maar misschien moet ik Erik Van Looy wel dankbaar zijn dat hij dat aspect in mij heeft gezien, en dat ik ook die regionen ook even kon verkennen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten